Back

Rockstar® Energy Drink

Kondigt driejarige samenwerking aan met UEFA Champions League en UEFA Women’s Champions League

Rockstar® Energy Drink, het drankje voor diegene die nooit genoeg krijgen en alles uit het leven willen halen, kondigt een wereldwijde samenwerking aan met UEFA heren & dames Champions League tot 2024.

De driejarige samenwerking start in Europa met inzet via verscheidene marketing kanalen. De campagne is zichtbaar in-store, online en via activaties kunnen wedstrijd tickets gewonnen worden. Rockstar® Energy Drink is de meest recente toevoeging aan het mooie assortiment van PepsiCo merken die het wereldwijd best bekeken sport evenement sponsoren, waaronder Pepsi MAX®, Lay’s® en Gatorade™.

Het is een mijlpaal voor Rockstar® Energy Drink om partner te worden van de UEFA Champions League. Als merk willen we onze veelzijdige consumenten de energie en aanmoediging geven om van het leven te genieten en hun doelen te behalen. Het toernooi is een podium voor werelds meest talentvolle atleten, die diezelfde energie ademen en die laten zien welke toewijding er nodig is om hun doelen te behalen.

Ruben Navarro Sanchez, Senior Marketing Director Rockstar® Europa binnen PepsiCo

Adam Warner, Senior Director Global Sports Marketing bij PepsiCo over de samenwerking: “We zijn blij dat Rockstar® Energy Drink is toegevoegd aan PepsiCo’s assortiment van iconische merken, en de officiële energy drink wordt bij de UEFA Champions League. Onze Rockstar® Energy Drink consumenten zijn enorme voetbal fans en deze partnership is daarom de perfecte match.”

rockstar energy drink logo